A tendenza di sviluppu di u campu di fibra di vetru

Fibreglass (Fibreglass) hè un materiale inorganicu non metallicu cù un rendimentu eccellente, chì hè adupratu per fà plastica rinfurzata o gomma rinfurzata.Cum'è un materiale di rinforzu, a fibra di vetru hà e seguenti caratteristiche, chì facenu l'usu di a fibra di vetru assai più efficaci cà l'altri tipi di fibre.

Ci hè parechje manere di classificà e fibre di vetru:
(1) Sicondu e diverse materie prime scelte durante a pruduzzione, e fibre di vetru ponu esse divise in fibre di vetru senza alkali, medium-alkali, high-alkali è speziale;
(2) Sicondu l'aspettu sfarente di fibre, fibre di vetru pò esse divisu in fibre di vetru cuntinuu, fibre di vetru di lunghezza fissa è lana di vetru;
(3) Sicondu a diffarenza di u diametru di u monofilamentu, i fibri di vetru ponu esse divisi in fibre ultra-fine (diamitru menu di 4 m), fibre d'alta qualità (diamitru trà 3-10 m), fibre intermediate (diamitru più grande). più di 20 m), fibre spesse Fibra (circa 30 m di diametru).
(4) Sicondu e diverse proprietà di a fibra, a fibra di vetru pò esse divisa in fibra di vetru ordinaria, fibra di vetru forte resistente à l'acidu è alkali, fibra di vetru forte resistente à l'acidu.

U ritmu di crescita di a produzzione di filati di fibra di vetru hè diminuitu significativamente
In u 2020, a pruduzzione tutale di filati di fibra di vetru serà di 5,41 milioni di tunnellate, un incrementu annu di 2,64%, è u tassu di crescita hè calatu significativamente cumparatu cù l'annu passatu.Ancu s'è a nova epidemia di pneumonia di a corona hà causatu un impattu maiò in l'ecunumia glubale, grazia à u prugressu cuntinuu di u travagliu di cuntrollu di capacità in tutta l'industria dapoi u 2019 è a ricuperazione puntuale di u mercatu di a dumanda domestica, ùn ci hè statu un arristatu d'inventariu seriu à grande scala. furmatu.
Entra in u terzu trimestre, cù a rapida crescita di a dumanda di u mercatu di l'energia eolica è a ricuperazione graduale di a dumanda in l'infrastruttura, l'apparecchi domestici, l'elettronica è altri campi, a situazione di l'offerta è a dumanda di u mercatu di filati di fibra di vetru hà cambiatu fundamentalmente, è i prezzi di Diversi tipi di filati di fibra di vetru sò gradualmente intruti in un canali di crescita rapida.
In quantu à u filatu di u fornu, in u 2020, a pruduzzione tutale di u filatu di u fornu in Cina continentale ghjunghjerà à 5,02 milioni di tunnellate, un aumentu annu di 2,01%.In 2019, u cuntrollu di a capacità di produzzione di filati di fibra di vetru hè statu implementatu.A capacità di pruduzzione tutale di u prughjettu di u fornu di piscina appena custruitu era menu di 220 000 tunnellate.Duranti u listessu periodu, quasi 400 000 tunnellate di capacità di produzzione sò entrati in un statu di chjusu o di riparazione à friddu.A capacità di produzzione attuale di l'industria hè stata regulata in modu efficace, chì hà aiutatu l'industria à risolve u mercatu.U sbilanciamentu trà l'offerta è a dumanda è a risposta à a nova epidemia di pneumonia di a corona anu furnitu una basa solida.
Cù a ricuperazione di a dumanda di u mercatu è a rapida ricuperazione di i prezzi, a capacità di pruduzzione tutale di u prughjettu di u fornu di piscina appena custruitu in 2020 hà righjuntu quasi 400 000 tunnellate.Inoltre, certi prughjetti di riparazione di friddi anu ripigliatu gradualmente a produzzione.L'industria deve sempre esse attente à a crescita eccessiva di a capacità di produzzione di filati di fibra di vetru.Per risolve u prublema, aghjustate raziunale è ottimisate a struttura di a capacità di produzzione è a struttura di u produttu.
In quantu à u filatu di crucible, a pruduzzione tutale di filatu di canali è crucible in Cina continentale in 2020 hè di circa 390 000 tunnellate, un aumentu di 11,51% annu annu.Affettatu da l'epidemie è altri fattori, a capacità di produzzione di filatu di u canali domesticu hà diminuitu significativamente à principiu di 2020. Tuttavia, in quantu à u filatu di crucible, ancu s'ellu hè statu ancu affettatu da a situazione epidemica, reclutamentu, trasportu è altri fattori à l'iniziu di l'epidemie. annu, a pruduzzioni di filati crucible cresce significativamente cù u rapidu aumentu di a dumanda di vari tipi di tessuti industriali differenziati di bassu voluminu è multi-varietà downstream.

A pruduzzione di i prudutti tessili di fibra di vetru cresce rapidamente.
Prudutti di feltru elettronicu: In u 2020, a pruduzzione tutale di diversi prudutti elettronici di tela / feltru in u mo paese hè di circa 714 000 tunnellate, un aumentu annu di 4,54%.Cù l'avanzamentu cuntinuu di a fabricazione intelligente è a cumunicazione 5G, è ancu u sviluppu acceleratu di a vita intelligente è di a società intelligente per via di l'epidemie, per guidà u rapidu sviluppu di u mercatu di l'equipaggiu di cumunicazione elettronica è di e facilità.
Prudutti di feltru industriale: In u 2020, a pruduzzione tutale di diversi prudutti di feltru industriale in u mo paese era 653 000 tunnellate, un aumentu annu di 11,82%.Cù u rinfurzamentu di l'investimentu in immubiliare, infrastruttura è altri campi in l'era post-epidemica, tessuti di maglia, schermi di finestra, tessili di parasole, cortini di focu, coperte di focu, membrane impermeabili, rivestimenti murali è geogrids, materiali di struttura di membrana, A pruduzzioni di I prudutti di fibra di vetru per a custruzzione è l'infrastruttura, cum'è a rete rinfurzata, i pannelli compositi d'insulazione termale, etc., mantenenu un bonu momentu di crescita.
Diversi materiali insulating electricu cum'è tela mica è manichi insulating prufittà da a ricuperazione di l'apparecchi domestici è altre industrii è criscenu rapidamente.A dumanda di prudutti di prutezzione di l'ambiente, cum'è a tela di filtru à alta temperatura, hè stabile.

A pruduzzione di i prudutti compositi rinforzati cù fibra di vetru termoindurente hè aumentatu significativamente
In u 2020, a pruduzzione tutale di prudutti cumposti rinfurzati cù fibra di vetru in Cina serà di circa 5,1 milioni di tunnellate, un aumentu annu di 14,6%.A nova epidemia di pneumonia di a corona chì hà scoppiatu à l'iniziu di u 2020 hà avutu un impattu seriu nantu à a produzzione di prudutti cumposti rinfurzati cù fibra di vetru in termini di reclutamentu, trasportu, acquisti, ecc.Entre
Dopu à l'entrata in u sicondu trimestre, cù u forte sustegnu di i guverni cintrali è lucali, a maiò parte di l'imprese ripigliò a pruduzzione è u travagliu, ma alcune PYME chjuche è debbuli cadunu in un statu di dorme, chì hà ancu aumentatu a cuncentrazione industriale in una certa misura.U voluminu di l'ordine di l'imprese sopra a dimensione designata hè cresciutu constantemente.
Prudutti cumposti termoindurenti rinfurzati cù fibra di vetru: In u 2020, a pruduzzione tutale di prudutti compositi termoindurenti rinfurzati cù fibra di vetru in Cina serà di circa 3,01 milioni di tunnellate, un aumentu annu di circa 30,9%.A forte crescita di u mercatu di l'energia eolica hè u fattore primariu daretu à a rapida crescita di a produzzione.
Prudutti cumposti termoplastici rinfurzati cù fibra di vetru: In u 2020, a pruduzzioni tutale di prudutti compositi termoplastici rinfurzati cù fibra di vetru in Cina serà di circa 2,09 milioni di tunnellate, una diminuzione annu di circa 2,79%.Affettatu da l'epidemie, a pruduzzione annuale di l'industria di l'automobile hè cascata di 2% annu, in particulare a produzzione di vitture di passageru hè cascata di 6,5%, chì hà avutu un impattu più grande in a calata di a pruduzzione di prudutti compositi termoplastici rinfurzati cù fibra di vetru. .
U prucessu di pruduzzione di fibra di vetru longu è di i prudutti cumposti termoplastici rinfurzati in fibra di vetru cuntinuu hè diventatu sempre più maturu, è i so vantaghji di prestazione è u putenziale di u mercatu sò intesu da più è più persone.Riceve sempre più applicazioni in u campu.

L'esportazione di fibra di vetru è prudutti hè calata significativamente
In u 2020, tutta l'industria realizà l'esportazione di fibra di vetru è prudutti di 1,33 milioni di tunnellate, una diminuzione annu di 13,59%.U valore di l'esportazione era di 2,05 miliardi di dollari americani, una diminuzione annu di 10,14%.Frà elli, u voluminu di l'esportazione di bola di materia prima di fibra di vetru, rovings di fibra di vetru, altre fibre di vetru, fibre di vetru tagliuzzate, tissuti roving, stuoie di fibra di vetru è altri prudutti sò cascati di più di 15%, mentre chì altri prudutti prufonda sò stati relativamente. stabile o ligeramente aumentatu.
A nova epidemia di pneumonia di a corona cuntinueghja à sparghje in u mondu.À u listessu tempu, a situazione di a pulitica cummerciale di l'Europa è di i Stati Uniti ùn hà micca migliuratu significativamente.A guerra cummerciale aduttatu da i Stati Uniti contr'à i prudutti d'esportazione di a Cina è a pulitica di rimediu cummerciale implementata da l'Unione Europea contr'à a Cina sò sempre in corso.A causa principale di l'evidente calata di u voluminu di l'esportazione di a fibra di vetru è di i prudutti di u mo paese in 2020.
In u 2020, u mo paese hà impurtatu un totale di 188 000 tunnellate di fibra di vetru è prudutti, un aumentu annu di 18,23%.U valore di l'importazione era di 940 milioni di dollari americani, un incrementu annu di 2,19%.À mezu à elli, u tassu di crescita impurtazioni di rovings di fibra di vetru, altre fibre di vetru, tissuti stretti, fogli di fibra di vetru (filatu Bali) è altri prudutti superanu u 50%.Cù u cuntrollu efficace di l'epidemie in u mo paese è a ripresa di a produzzione è di u travagliu in l'ecunumia reale domestica, u mercatu di a dumanda domestica hè diventata un mutore forte chì sustene a ricuperazione è u sviluppu di l'industria di fibra di vetru.
Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, in 2020, l'ingudu di l'affari principali di l'industria di a fibra di vetru è di i prudutti di u mo paese (escludendu i prudutti compositi rinfurzati cù fibra di vetru) aumenterà da 9,9% annu à l'annu, è u prufittu tutale serà. aumentu di 56% annu à l'annu.U prufittu annu tutale supera 11,7 miliardi di yuan.
In a basa di a diffusione cuntinuu di a nova epidemia di pulmonite di a corona è u deterioramentu cuntinuu di a situazione di u cummerciu internaziunale, l'industria di a fibra di vetru è di i prudutti ponu ottene risultati cusì boni.Per d 'altra banda, grazia à l'implementazione cuntinua di l'industria di u cuntrollu di a capacità di produzzione di filati di fibra di vetru dapoi u 2019, u numeru di novi prughjetti hè statu ritardatu, è e linee di produzzione esistenti anu cuminciatu à riparazioni friddi è ritardate a produzzione.A dumanda in i segmenti di u mercatu cum'è l'energia eolica è l'energia eolica hè cresciuta rapidamente.Diversi filati è prudutti di fibra di vetru anu ottenutu parechje volte di aumenti di prezzu da u terzu trimestre.I prezzi di certi prudutti di filatu di fibra di vetru anu righjuntu o avvicinatu à u megliu livellu in a storia, è u livellu di prufittu generale di l'industria hè aumentatu significativamente.


Tempu di post: 29-06-2022